Forum Officiel de Ngiama Werra Son

WWW.WERRASON.ORG / Le Site & le Forum des Werrasoniques

AccueilAccueil  CalendrierCalendrier  FAQFAQ  RechercherRechercher  S'enregistrerS'enregistrer  MembresMembres  GroupesGroupes  Connexion  

Partagez | 

EKO SIMBA TO EKO SIMBA TE!!!

Aller à la page : Précédent  1, 2, 3  Suivant
AuteurMessage
alliga
Invité

MessageSujet: Re: EKO SIMBA TO EKO SIMBA TE!!!   Mar 20 Nov - 0:44

c ki le 4eme animateur??
Revenir en haut Aller en bas
strell

MessageSujet: Re: EKO SIMBA TO EKO SIMBA TE!!!   Mar 20 Nov - 16:41

Je ne l ai pas vu personellement mais un ami m a confirme qu il present au concert du FESPAM,il faut voir parmi les videos de werra sur dailymotion,na ko zua addresse ya bien sima
strell

MessageSujet: Re: EKO SIMBA TO EKO SIMBA TE!!!   Mar 20 Nov - 16:42

Je ne l ai pas vu personellement mais un ami m a confirme qu il present au concert du FESPAM,il faut voir parmi les videos de werra sur dailymotion,na ko zua addresse ya bien sima
strell

MessageSujet: Re: EKO SIMBA TO EKO SIMBA TE!!!   Mar 20 Nov - 16:45

strell

MessageSujet: Re: EKO SIMBA TO EKO SIMBA TE!!!   Mar 20 Nov - 16:46

alliga
Invité

MessageSujet: Re: EKO SIMBA TO EKO SIMBA TE!!!   Mar 20 Nov - 19:03

ya que prince, brigade et diego, et tous les autres c'etait des test, moi personnellement je pas vu des vidéos de nouvel animateur officiel, et il reste a savoir si ces recrues seront titulaires
strell

MessageSujet: Re: EKO SIMBA TO EKO SIMBA TE!!!   Mar 20 Nov - 19:55

Well,l avenir nous dira.En passant la conception du generique est pret,mais n est pas encore enregistre,tous les studios sont occupes et WMMM doit attendre.On dirait que TEMP PRESENT eko beta plus a partir ya ba janvier,l album risque de sortir fin decembr
strell

MessageSujet: Re: EKO SIMBA TO EKO SIMBA TE!!!   Jeu 22 Nov - 10:31

D apres Danico de congo2000,qui aurait ecoute la maquette du generique,ce dernier dure environ 10 min,il n y a que 3 animateurs et c est mogratana et le jeune de 16 ans
alliga
Invité

MessageSujet: Re: EKO SIMBA TO EKO SIMBA TE!!!   Jeu 22 Nov - 15:25

ok on attend avec impatience! mais le soliste de 16 ans c'est n'imorte koi ça!! Wana po na marketing!! bo moni ndéngé werra azo pessa kapaya en cadeau chez koffi!!! mawa!!
strell

MessageSujet: Re: EKO SIMBA TO EKO SIMBA TE!!!   Jeu 22 Nov - 18:41

Mon frere en cadeau ou en cadeau!!!Nga na lobi na lembi,Werra se croit invicible,mais azo bosana que musique eko tikala ye ako leka,en plus wmmm ezo beta na wbcbg na decembre,il fallait vraiment defence na biso ezala ebende.Moi je pense que FLAMME va quitt
strell

MessageSujet: Re: EKO SIMBA TO EKO SIMBA TE!!!   Jeu 22 Nov - 18:46

Apres la sortie de l album,azo zela kaka mpo 1 il y a beaucoup participe 2 aza na chant et 3 koffi aza na ye na poto.Vu que l album de koffi sort en 2008 to kamua te soki FLAMME asimbi generique wana,avec ce manque des sens des affaires,na komi ko mona que
strell

MessageSujet: Re: EKO SIMBA TO EKO SIMBA TE!!!   Jeu 22 Nov - 18:52

les wenges passeront,mais koffi a plus de chance de demeurer present,eza vraiment mawa,mutu atiki vraiment famille na poto pour faire face a l orgeuil de WERRA a kin!!!Bo yeba yango que si on perd un gars aussi dispose que FLAM,on perdra beaucoup d autres
strell

MessageSujet: Re: EKO SIMBA TO EKO SIMBA TE!!!   Jeu 22 Nov - 18:57

sans effort.En tout cas na ba desordre oyo soki palaki esimbi te wana a suivre,ngayi mpe makambo ya ndule ya congo na suti yango,mpo je ne me retrouve pas dans la 5eme generation.Na minute oyo tosi to lobi nioso,to zela kaka plan eh bima to juger.Soki pala
strell

MessageSujet: Re: EKO SIMBA TO EKO SIMBA TE!!!   Jeu 22 Nov - 18:58

Palaki esimbi te attendons nous a un depart massif
alliga
Invité

MessageSujet: Re: EKO SIMBA TO EKO SIMBA TE!!!   Jeu 22 Nov - 20:14

Werra soki aza na esprit ya ko attaqué ba adversaire té, ko destabiliser ba groupe ya misusu come MOPAO, cependant, faux pas kil puisse laisser des ouvertures aux autres ba destabiliser Maison mere, po makambo ya kapaya oyo wana veut dire to fongoli defense, to longoli na goal ba advesaire ba panza bisso!!! Na za na KANDA PO TANGO BA ZWA KA MUSICIEN BA SENGAKA AVIS YA MAJORITE PLURIELLE, SOKI EKOMI TANGO YA KO CHASSE BA BOSSANAKA KE PUBLIC EZALI PE NA OPINION!! Kapaya avant sortie ya Témoignage atikalaki ko sala ba finitions na poto Koffi a salaki tou po nako yiba yé, mais par fidélité et amour ya WMMM a kangaka matoyi devant ba propositions ya koffi, lelo werra a komi ko solola bien té na petit nayé!!
strell

MessageSujet: Re: EKO SIMBA TO EKO SIMBA TE!!!   Jeu 22 Nov - 23:42

vraiment defence ya wmmm eko s affaiblir sans kapaya,alors que tozalaki deja na top cote wana,ALLINGA tika,mpo soki na raisonne dossier oyo,na ndenge WERRA azo boya ko futa FLAMME ezo tia nga kanda makasi,c est trop decouragant,soit...Na minute oyo motema
strell

MessageSujet: Re: EKO SIMBA TO EKO SIMBA TE!!!   Jeu 22 Nov - 23:48

eh kiti mua muke mpo na wuti ko tala interview ya wmmm na MARC TABU na STAVELOT,en tout cas ata ko kanda attaque chant ya wmmm evandi na ndenge ya dimi te et encore oyo na moni c est sans compter ADJANI et les 2 ex mineurs,te te te on a des tres grands cha
strell

MessageSujet: Re: EKO SIMBA TO EKO SIMBA TE!!!   Jeu 22 Nov - 23:55

chanteurs,ALLINGA omoni que ba retoucher KALAYI BOYING,c est OLIVIER qui va chanter la partie de WERRA juste avant PIT BACARDI et en tout cas amemi vocale wana na niveau mosusu eh bongo PRINCE na WORLD!!!Eh bongo RUMBA ANIMATION ya sika!!!Ah te,ALLINGA on
strell

MessageSujet: Re: EKO SIMBA TO EKO SIMBA TE!!!   Jeu 22 Nov - 23:58

chanteurs,ALLINGA omoni que ba retoucher KALAYI BOYING,c est OLIVIER qui va chanter la partie de WERRA juste avant PIT BACARDI et en tout cas amemi vocale wana na niveau mosusu eh bongo PRINCE na WORLD!!!Eh bongo RUMBA ANIMATION ya sika!!!Ah te,ALLINGA on
strell

MessageSujet: Re: EKO SIMBA TO EKO SIMBA TE!!!   Ven 23 Nov - 0:05

dirait que PRINCE abeti ba cries na portuguai na tempo ya kuduro,en tous cas to zela kaka,BRIGADE mpe cote na ye,akomi matata trop,te ba 2 oyo c est bon,eh tikali kaka na vivre DIEGO vrai.Coter nazo sentir ba 2 chants ya kakol te,par contre FAUX CHRETIEN,
strell

MessageSujet: Re: EKO SIMBA TO EKO SIMBA TE!!!   Ven 23 Nov - 0:09

SANS PREAVIS,chant ya ELLIOT chante par TADDET et CHAUD LAPIN,kaka na ba extrait nayoki esi esimbi et encore EBOA azo lobela plus BULAWAYO que CHAUD LAPIN,ba images wana eh rappeler nga pourquoi na za fan ya wmmm
alliga
Invité

MessageSujet: Re: EKO SIMBA TO EKO SIMBA TE!!!   Ven 23 Nov - 1:58

pour l'instant j n'ais pas écouté les chant d'eboa, just un extrait k'il appelais "Dessein", mais je ne sais pas si c parmi ceux ki sont dans l'album po eza ba titres mosusu!! POu l'instant la seule chanson ki ma plus est "etat major" de kakol, mais chui un peu deçu ke ba yembi yango trop!! Celle d'heritier aussi est belle, surtout ba duo na yé na Olivier essalaki nga elengi moko boyé! MIkolo ba crie ya prince ezo sepelissa nga fort po , azo raconté bisso ba histoire, lokola "mo capeau" ou bien "tout se paye ici bas", parcontre fo a travailler voix nayé po na ba concert tango mosusu é kimaka!!! Brigade assi a confirmé deja ensuite diego ako bakissa "moutambou", na "bekole bekolo bé!! kraka !!" en fait po na generik BA cri eza makassi faut ba sala instrumentale ya moto lokola kibuisa eko zala mortel!!
En plus JR na Kojack fo pas ba négligé bango,ata mwa 2 vocal chacun po é pessa bango courage, po ba travaillé lisusu!! sinon ils seront des futur Kabossé
strell

MessageSujet: Re: EKO SIMBA TO EKO SIMBA TE!!!   Ven 23 Nov - 8:53

Te ALLIGA avec DESSEIN improvisait juste,yoka CHAUD LAPIN oyo ye moko azo confirme que eko kota,chant wana eza trop pose kota na www.eboa-lotin.skyblog.com fina clip ya chez Maika munan eza 1er je crois,sima na youtube checker ba clip ya pembeni
strell

MessageSujet: Re: EKO SIMBA TO EKO SIMBA TE!!!   Sam 24 Nov - 2:48

Toujours a titre d info heritier a mis une rumba et un zouk chante en grande partie en francais
Logique

MessageSujet: Re: EKO SIMBA TO EKO SIMBA TE!!!   Sam 24 Nov - 14:54

strell a écrit:
Toujours a titre d info heritier a mis une rumba et un zouk chante en grande partie en francais

Noko Strell, je suis fort persuader que Werrason et Wmmm, ils ont tous compris que l'heure est desormais au travail!! Tala kaka album neti Temoignage, mais succes ezalaki penza assuré te. Et il faut toyeba que Werrason et ses musiciens, je crois , que ba visitaka pe ba site neti conngo2000. Baza dupe te! Na temps present dit Mayi ya sika, na ba extraits oyo nayoki, jusque la nzembo ya eza te et j'ose esperer que palaki tout ezala na ba nkunga ya bien.
Il faut to recuperer place na biso.
Contenu sponsorisé

MessageSujet: Re: EKO SIMBA TO EKO SIMBA TE!!!   

EKO SIMBA TO EKO SIMBA TE!!!
Page 2 sur 3Aller à la page : Précédent  1, 2, 3  Suivant